Změna životního stylu


Na kole v přírodě.K změně životního stylu nepatří jen úprava jídelníčku a pohyb. Mezi správný životní styl patří i nekouření, minimum alkoholu, spánková hygiena, psychická pohoda a upravený vzhled. Z každého jen to nejlepší vám pomůže snížit hmotnost, upravit krevní tlak a cukr v krvi, zvýšit odolnost vůči stresu a nemocem. Jednoduše z vás udělat zdravou a pohodovou ženu, která šíří optimismus do širokého okolí.

Strava

Ženy asi nejvíce zajímá otázka správného stravování, díky kterému mohou posunout ručičku na váze o nějaké to kilo dolů. Sice staré přísloví říká: „Snídani sněz sám, o oběd se rozděl s nepřítelem a večeři mu dej celou.“ Tady to ovšem neplatí. Jíst by jste měly pravidelně, v malých dávkách, kvalitní vyváženou stravu. Kvalitní stravou se rozumí celozrnné pečivo místo bílého, ovoce, zelenina, mléčné výrobky, bílé maso, alespoň jednou týdně ryby a žádné sušenky nebo čokoládové „bomby“.

Cvičení

Pohyb je velice důležitou součástí. Nejen, že vám správně zvolená technika cvičení pomůže zformovat a zpevnit postavu, ale pomůže vám ke zdraví a psychické pohodě. Pokud chcete zhubnout, je skvělé cvičení, které rozpohybuje vaši tepovou frekvenci alespoň po dobu třiceti minut. Jinak můžete zkusit téměř cokoliv od svižnějších procházek, plavání až po adrenalinové sporty. Co je komu příjemné. Tady není zakázáno vůbec nic.

Nekouřím, nepiju …

Tak to by měla být samozřejmost. Pokud chcete svůj životní styl změnit k lepšímu, típněte svoji poslední cigaretu a večer na baru se rozlučte hlasitým SBOHEM! Cigarety tady nemají místo, alkohol jen s mírou a rozhodně ne pravidelně! Samozřejmě občasnou skleničkou vína nic nezkazíte.

Spánek

Spánek je pro regeneraci našeho organismu velice důležitý. Teď si, milé dámy, sáhněte do svědomí, jak dlouho denně spíte? Celou dobu před usnutím a během spánku nazýváme spánkovou hygienou. Do ní patří usínání ve vyvětrané místnosti, kde není více jak 18°C. Spát by jste měly chodit přibližně ve stejnou hodinu. Před usnutím nejíst minimálně dvě hodiny žádná těžká jídla, aby si odpočinulo i vaše trávení. Porušování správné spánkové hygieny vede k poruchám spánku a spánek je pro naši psychickou i fyzickou kondici velice důležitý.

Psychická pohoda

Správně jíte, pohyb milujete, spíte dobře a přesto se nemůžete naladit na tu správnou pozitivní vlnu? Uspěchaná doba, stres kam se podíváte, žijete jen v tom tohle musím, tohle musím hned a tohle už mělo být? Poznáváte? Nehoňte se! Vypněte, relaxujte! Nemusíte stihnout vše, hned a perfektně!

Upravený vzhled

Ano, i ten patří do životního stylu. Když budete mít ze svého vzhledu dobrý pocit, budete šťastnější. Zajděte ke kadeřníkovi nechat si upravit účes nebo k vizážistovi, který vám poradí s oblékáním. Skvělé je i vyzkoušet tzv. barevnou typologii. Stylistka vám ukáže, jaké barvy a jejich odstíny vám sluší a které ne. Ukáže vám, jaké barvy nosit, aby jste se cítila příjemně a vysílala i příjemné signály do okolí.

Pár slov na závěr…

Váháte-li, zda změna životního stylu vůbec patří do světa diet, věřte, že ano. Podle odborníků je to jediné jak se udržet fit a zdraví. To je přeci to nejdůležitější!

Pokud se rozhodnete svůj životní styl změnit a tak trochu se v tom „plácáte“, doporučuji navštívit odborníky, kteří Vám pomůžou. Můžete si nechat sestavit individuální stravovací plán, cvičební plán, navštívit „léčitele“ duší, obrátit se o pomoc se spánkem. Nestyďte se, chcete žít zdravě, vypadat zdravě a být zdravá. Vy si to totiž zasloužíte!!

Komentáře k “Změna životního stylu”2 komentáře

Přidejte komentář