Trampolíny pro malé i velké


Pyšníte se zahrádkou nebo teráskou? Pokud na ní najdete alespoň trochu nevyužitého místa, doporučuji ho vyplnit zábavnou trampolínou, která není jen pro děti!

Kvalitní trampolíny mají nosnost až třeba do výše 180 kg, tak proč by na nich měli dovádět pouze děti? Skákání na trampolíně je forma zdravého pohybu na čerstvém vzduchu. Můžete tedy posílit svaly nohou, užít si trochu zábavy a radosti a navíc odlehčit kloubům, jelikož nárazy na trampolíně jsou minimální, takže klouby nohou a především pak menisky nemusí nic tlumit.

Pokud vás skákání a alespoň chvilkový stav beztíže nepřesvědčil a domníváte se, že skákání opravdu nebude vaše hobby, můžete alespoň udělat radost vašim dětem a koupit trampolínu jim. Obzvláště pro hyperaktivní šikuly je trampolína skvělou možností, jak vybít přebytečnou energii a užít si trochu legrace. Dětské trampolíny jsou alespoň trochu skladnější. Pokud ovšem koupíte trampolínu dětskou, je třeba si uvědomit, že zde je nosnost nižší.  Takže pokud se do tohoto limitu nevejdete, nemůžete si ji ani „vyzkoušet“, jelikož byste ji mohli vašim dětem poškodit (rychlejším opotřebováním pružin) nebo si v horším případě i ublížit.

Pokud se rozhodnete trampolínu zakoupit, rozhodně vybírejte z kategorie trampolíny s ochranou sítí, jelikož patří k těm nejbezpečnějším! A bezpečnost je velmi důležitá, ať už na ní bude dovádět kdykoliv. Proto zkontrolujte konstrukci před každým použitím a dbejte pokynů výrobce. Doporučuji rovněž nakupovat u důvěryhodného prodejce a samozřejmě trampolíny, které splňují normy! Jinak můžete ohrozit vaše zdraví a zdraví vašich blízkých.

Pokud chcete udělat ještě jeden krok pro ještě lepší zabezpečení vás i trampolíny samotné, můžete ještě dokoupit či hledat trampolínu, která se prodává i s ochranným polštářem, ochranou plachtu, či schůdky, jelikož slézání z trampolíny bývá po měkkých odrazech velmi zrádné.

Přidejte komentář